Sådan forberedte vi os til konference

Kategorier Job

Når du skal med på en konference med din virksomhed, så er der 1000 ting, som du skal tænke på. Du kan i hvert fald ikke bare sætte dig ned og planlægge turen på 1 time.

Nej, der skal meget mere til, hvis du gerne vil have det fulde udbytte af din konference. Men hvad er det helt præcist, at du skal være forberedt på – eller med andre ord: Her er hvad jeg anbefaler, at du tænker over, inden eller mens du planlægger din næste store konference.

Flyers

Nu til dags er der mange, der ikke helt anderkender, hvad god gammeldags offline markedsføring kan gøre for din forretning. Når du er på konference, så handler det om relationer og håndgribelige oplevelser, som du giver nye potentielle kunder.

Én af de bedste metoder, som jeg har oplevet er at dele flyers ud til potentielle kunder og andre besøgende ved din stand. Her har du mulighed for at skrive priser, vigtige informationer og USP’er.

Du skal være meget klar i din kommunikation og få skrevet det helt rette, så du optimerer antallet af salg overfor din målgruppe.

Du kan få printet i København her – det er hurtigt, billigt og nemt. Så der er ikke mange undskyldninger for at komme i gang.

En god stand

Dette kan måske sige sig selv, men der er alligevel mange, der ikke anerkender, at de skal bruge den nødvendige tid for at opsætte en flot og struktureret stand, der giver nem adgang for dine kunder.

Du skal ikke blot sørge for at sætte produkter op – hele designet af din stand skal være optimeret imod at skabe konvertering – få email signups, nye kunder og kontakter.

Du må i hvert fald ikke gå ned på design og opsætningen, da dette kan koste dig mange penge, hvis en ny kunde ikke finder dig spændende nok.

Har du andre gode råd, så smid en kommentar herunder.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *